środa, 20 listopada 2019

Grzebień do wełny

Najpierw dam moją jedną zostatnich refleksji. Z racji, iż nie ma sensu zawalać się milionem ubrań i wydawać multum kasy zrobiłam sobie zasady kupna wełnianych swetrów:
1) Musi być certyfikat Woolmark.
2) Przy braku certyfikatu musi być napisane: 
- virgin wool, lana vergine (wełna dziewicza z młodych jagniąt, wełna migdy nie przetworzona)
- pure new wool, pure lana vergine, reine schurwolle (żywa wełna)
- fine merino wool, extrafine, superfine
3) Nie może mieć dziur.
4) Może mieć farfocle, które się pilinguje

Do pilingowania zamówiłam taki grzebień:
Dałam parę zł na aliexpress. UWAGA!!! ON JEST TYLKO DO WEŁNY. Sprzedawcy podają, że jest też do kaszmiru, gdzie do kaszmiru jest inny gładszy.

Przed pilingowaniem,

Po pilingowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Darmowe programy DAW

Posta tego postanowiłam napisać, gdyż może przeczyta go ktoś kot szuka darmowego DAW czyli Digital Audio Workstation co po polsku oznacza cy...