niedziela, 26 kwietnia 2020

Pasja a pieniądze.

Naszła mnie taka myśl, iż wielu ludzi w obecnej sytuacji siedzi w domu i gapi się godzinami w telewizor mimo, iż marzy o realizacji jakiejś pasji. Dzieje się tak gdyż wielu stwierdza "żeby realizować pasje trzeba mieć pieniądze". Przytoczę swoją historię, by obalić ten mit. Pewnego razu zapragnęłam uczyć się grać na klawiszach (w domu był tylko taki mały dziecięcy 2.5 oktawowy keyboardzik). Po paru mc od chęci nauki dostałam pierwszy klawisz. Nie miał dynamicznej klawiatury ale cieszyłam się, że jest coś większego poważniejszego. Miałam w swoim życiu kilka keyboardów, 2 syntezatory, cyfrowe pianino.
W okresie nastolatki bylo mi ciężko, miałam ból, że np. koleżanka ma lepsze klawisze, że kuzyn ma syntezator, na którym zrobi barwy Jeana Michela Jarre'a a ja najtańszy jaki znalazłam na allegro (zwłaszcza, że obydwoje byliśmy jeszcze w wieku finansowej zależności od rodziców). Od kilku lat moje myślenie jest inne:

Można kupić najtańszy używany klawisz byle by:
- nie był tanim chińskim bublem
- posiadał wbudowane barwy, dynamiczną klawiaturę, MIDI

Powody:
- wpadnie komuś coś w ucho, wpadną fajne nutki włączamy klawisz i gramy
- chce się pograć np. barwami Jarre'a podłączamy do komputera.

Tak więc nie trzeba mieć niewiadomo ile kasy, by realizować swoje pasje.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Darmowe programy DAW

Posta tego postanowiłam napisać, gdyż może przeczyta go ktoś kot szuka darmowego DAW czyli Digital Audio Workstation co po polsku oznacza cy...