czwartek, 28 listopada 2019

Programy modowe w telewizji.

Był już taki post, jednakże go usunęłam, gdyż napisałam go zbyt pochopnie. Obejżałam po jednym z odcinków większości programów o modzie dostępnych na player.pl i Ipla. Uznałan, iż będę oglądać te moim zdaniem najwartościowsze i nie tylko aktualne, 
a mianowicie:

Po prostu wspaniały program. Możemy popatrzeć na ubiór gwiazd i nauczyć się
o błędach modowych. Fajne jest to, iż nadal leci w telewizji. Nie mam Polsat Cafe, więc pozostaje Ipla ale niektórzy z kolei nie mają Ipli.

Fajnie jest posłuchać np. że ta sukienka jest za pstrokata czy jakaś tam. Program już nie jest emitowany ale są 34 odcinki w Ipli. 

Podobnie jak powyższy program. Szkoda, że jest tylko 5 odcinków na Player.pl i, że nie jest już emitowany.

Dużo ludzi lubi również czytać, więc czytającym molom polecam:

1. https://balakier-style.pl/
Pani Krystyna Bałakier, stylistka
z Wrocławia pokazuje przpeiękne klasyczne stylizacje, wspaniale się ją czyta
i ogląda jej zdjęcia.

2. https://www.lady-and-the-dress.com/
Blog pani Moniki Frese to moja encyklopedia jeśli o materiałoznawstwo chodzi.

3. http://mrvintage.pl/
Mężczyźni także ciekawie piszą o modzie. Najlepszym przykładem jest Pan Michał Kędziora. Mimo, iż jestem kobietą wyciągam dużo informacji dla siebie np. jak kupić dobrą koszulę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Darmowe programy DAW

Posta tego postanowiłam napisać, gdyż może przeczyta go ktoś kot szuka darmowego DAW czyli Digital Audio Workstation co po polsku oznacza cy...