poniedziałek, 27 stycznia 2020

Katolickie stacje radiowe

Tak mnie naszło na temat radia i muzyki w radiu. Mam Spotify premium, ale nie będę słuchała x godzin podczas pracy (kolejne użądzenie zużywałoby baterię) a bardzo chciałam słuchać jakieś muzyki. Oczywiście zależało mi na radiu, w którym wiadomości będą obiektywne. Wybór padł na radio Plus. Słuchałam, ale chciałam by czasem też posnuła się jakaś audycja polityczna czy katolicka. Oczywiście mamy Radio Maryja, ale tam muzyki bardzo mało i informacje nie teges jeśli o obiektywizm chodzi. Całe szczęście odbiera u mnie inne radio katolickie a mianowicie Radio Głos Diecezji Pelplińskiej.
W tym radiu mamy m.in.:
1) Poranek Siódma9 - więcej info tutaj: http://siodma9.pl/
- polityka, rozmowy z posłami itp. słucham codzienie
2) Modlitwa w drodze - https://modlitwawdrodze.pl/home/
3) Wiadomości co godzinę.
4) Koronka do Bożego Miłosierdzia, rożaniec
5) Dużo różnorodnej muzyki np. Michel Jackson, Budka Suflera czy Dire Straits.

Pioneer XR-P 360. Na nim obecnie słucham muxyki, gdyż jest stereo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Darmowe programy DAW

Posta tego postanowiłam napisać, gdyż może przeczyta go ktoś kot szuka darmowego DAW czyli Digital Audio Workstation co po polsku oznacza cy...