czwartek, 13 lutego 2020

Muzyka w radiu katolickim.

Naszła mnie dziś taka refleksja. Otóż swoją pracę wykonuję zdalnie z domu i ucieszyłam się, iż w radiu katolickim, które lubię jest dużo muzyki w porównaniu do Radia Maryja (jakieś modlitwy czy katechezy też warto posłuchać) a nie będę co chwila przerywać pracy i latać do odbiornika, by zmienić stację. Aktualnie się zbulwersowałam gdyż leciała muzyka:
- Dire Straits - Money for nothing (słowo pedał w utworze, nie chodzi o ten od roweru, zakazana w radiach kanadyjskich);
- Lady Gaga - Alejandro (w teledysku Gaga przebrana za zakonnicę różaniec połyka);
- Michael Jackson - Thriller ( w teledysku Michael zamienia się w Wilkołaka i chce pożreć swoją kobietę).
No i dziś:
Eminem & Dido - Stan (mam dobry radioodbiornik i wyraźnie słyszałam słowo f*ck).
Jest jeszcze inne katolickie radio a mianowicie Plus. Wszystko wydawało by się piękne, leciała nawet Eleni, jednak rzeczywistość czasem bywa zupełnie inna i usłyszałam kiedyś w Plusie:
- Madonna - La Isla Bonita (utwór może i fajny, ale Madonna swego czasu bodaj podczas jakiegoś Turnee, nie pamiętam jakiego, ale mam obraz przed oczyma wieszała się na krzyżu).

Pozostaje mi jedynie słuchać jeśli o muzykę chodzi  klasyczną i jazz w radiu a pozostałą w Spotify.

Radioodbiormik Unitra Ślązak
Głośniki 2.1 Philips - do Spotify 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Darmowe programy DAW

Posta tego postanowiłam napisać, gdyż może przeczyta go ktoś kot szuka darmowego DAW czyli Digital Audio Workstation co po polsku oznacza cy...