poniedziałek, 6 stycznia 2020

Życie bez telewizora.

Dziś postanowiłam popełnić post nie modowy, ale na temat telewizji, gdyż takie niemodowe ale o tym co pozytywnie zadziałało, zmieniło się w moim życiu też będą się pojawiać. Otóż wychowałam się w mieszkaniu, gdzie były 2 telewizory a swego czasu nawet 3. Byłam takim maniakiem, że:
- koleżanki czekały, zabawa przerwana na h, bo musiałam lecieć na serial;
- pouczę się w przerwie między serialami;
- jak się TV popsuło to ból psychiczny i nawet czarnobiały Junost musiałbyć by coś zastępczego było;
- umówiłam się z bratem po śmierci babci, że jak będziemy mieli osobne pokoje on bierze TV i co nie wytrzymałam;
- chodził u mnie w pokoju po kilka h dziennie.

Aktualnie nie oglądam TV, ba nawet jak rodzice wychodzą nie włączam, wyjątkiem są Skoki Narciarskie.
Co mi to dało:
- jak chcę obejrzeć Klan (lubię) to mogę o której chcę na VOD, warunkiem jest po premierze w darmowym VOD i tego samego dnia (nie lubię następnego);
- inne programy też mogę na player.pl, vod czy ipla jak mnie coś zaciekawi;
 - nie patrzę na zło a czy coś jest ciekawego w Jaworowiczach itp. sprawdzam w internecie;
- nie muszę oglądać np. całych wiadomości, bo będzię na końcu info o czymś co lubię (włączam w internecie i przewijam);
- w nawiązaniu do myślnika poprzedniego warto wiedzieć co się w polityce i ogólnie dzieje, więc wiadomości słucham w Polskim Radiu PR1 i PR24, przez co tylko słucham o tym co złe, bo też mówią o pożarach itp ale tego nie widzę;
- ciekawe reportarze itp. też są w Polskim Radiu, można wbić się w fotel i słuchać a nie patrzeć jak np. baba płacze Jaworowiczowej, że jej syn ojca traktora sprzedał
- czasem warto wsłuchać się w ciszę
- mam więcej czasu na ćwiczenia na instrumentach, książki itp.;
- nie oglądam 10 razy z rzędu np. reklamy o leku na hemoroidy

Naprawdę polecam skończyć z TV i dodam, iż:
- wolę czekać na audycję w radiu aniżeli program w TV;
- jeśli kiedykolwiek zamieszkam osobno od rodziców, to nie będę miała ani TV ani wszelkich przyłączy antenowych itp.;
- bawiąc się z psem w dużym pokoju nie muszę mieć włączonego TV.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Darmowe programy DAW

Posta tego postanowiłam napisać, gdyż może przeczyta go ktoś kot szuka darmowego DAW czyli Digital Audio Workstation co po polsku oznacza cy...